Iemand al bevallen in Mol, Herentals of Geel?

Moderator: Thomas Lepouttre-1

Iemand al bevallen in Mol, Herentals of Geel?

Berichtdoor T&C_26 » 24 nov 2015, 14:58

Hey! Ik zou graag wat ervaringen weten van jullie.. van Mol, Herentals of Geel?
Ik vind het namelijk nogal moeilijk om te kiezen, misschien als ik een paar meningen heb gelezen dat ik makkelijker kan beslissen..
Dank uuuu xx
T&C_26

Re: Iemand al bevallen in Mol, Herentals of Geel?

Berichtdoor Dieke27 » 25 nov 2015, 15:37

Ik ben bijna vier jaar geleden bevallen in Geel en in maart opnieuw. Ik heb enkel positieve dingen te zeggen over dat ziekenhuis!
Afbeelding

Afbeelding
Dieke27

Berichtdoor T&C_26 » 26 nov 2015, 14:50

Dieke27 schreef:Ik ben bijna vier jaar geleden bevallen in Geel en in maart opnieuw. Ik heb enkel positieve dingen te zeggen over dat ziekenhuis!

Mercikes voor je reactie! En goede gynaecoloog ook dan? En kan je daar op afspraak gaan? Ik ben daar ooit eens naar de gynaecoloog geweest, en dit was zonder afspraak toen en lang wachten...
T&C_26

Berichtdoor Dieke27 » 26 nov 2015, 21:49

Dr Ellen Vecammen
Ze werkt op afspraak in haar thuispraktijk en in het ziekenhuis. Ik vind haar heel bekwaam en menselijk.
Afbeelding

Afbeelding
Dieke27

Berichtdoor Sarah&Brecht » 06 jan 2016, 00:12

Ik ga een van de komende weken bevallen in Mol. Tot nu toe geen problemen gehad met het ziekenhuis. Zelf op 28 weken ongerust langs gegaan en ze hebben me super geholpen. Ik ben ook heel tevreden van dokter van ballaer. Speciale man maar weet zeker wat hij doet en is wel aangenaam en altijd vrolijk.
Sarah&Brecht

Berichtdoor ToTi83 » 31 jan 2016, 08:05

Vorige bevalling ook bij dr. Van Ballaer in Mol. Ben op een feestdag bevallen en gelukkig had hij net wacht.. Was eigenlijk nog een gezellige ochtend (zo nu en dan een grapje ) nu terug zwanger en uiteraard terug bij hem een afspraak gemaakt.

Ook het ZKH is een aanrader, geel al geweest met een van mijn kindjes en ook daar verloopt alles super met Herentals geen ervaring.
ToTi83