spermadonor

Letterlijk alle soorten gezinnen. Klik door voor Pleegouders, Gescheiden ouders, Nieuw samengestelde gezinnen, Eenoudergezinnen, Tienermoeders, Multiculturele gezinnen en Holebi ouders

Moderator: Thomas Lepouttre-1

spermadonor

Berichtdoor donoranoniem1@hotmail.com » 25 aug 2005, 23:52

gezonde man, groot 1.96m, blauwe ogen, vader van gezonde kinderen
bereid kinderwens in vervulling te laten gaan door sperma terbeschikking te stellen
100 % anonimiteit vereist !
contacteren voor vragen en info :
donoranoniem1@hotmail.com
donoranoniem1@hotmail.com

spermadonor

Berichtdoor Mieke » 04 sep 2005, 08:19

Hallo,
Ik ban al eeuwen op zoek naar een spermadonor! Ik zou zo graag een kind krijgen, maar de mannen die ik ken willen niet anoniem blijven of ze willen geen sperma doneren omdat ze denken dat ik later mijn kind op zoek ga laten gaan naar de vader. Momenteel ben ik 35 jaar en mijn tijd om kinderen te krijgen raakt op. Ik werk in een kribbe en we hebben daar 2 moeders die via spermadonatie zwanger zijn geraakt en ik vind dit een ideale oplossing. Is het mogelijk om eventueel via chat eens af te spreken? Alvast bedankt!
Mieke

spermadonor

Berichtdoor Mieke » 04 sep 2005, 08:21

Ah ja, in al mijn enthousiasme nog vergeten: miekeminnie@hotmail.com is mijn mailadres.
Mieke

spermadonor

Berichtdoor Gast » 15 sep 2005, 17:14

En, heb je nu sperma ontvangen?
Gast

spermadonor

Berichtdoor Gast » 15 sep 2005, 20:01

nog niet echt............ Jammer........... Maar we werken eraan!
Gast

spermadonor

Berichtdoor Gast » 17 sep 2005, 17:26

uw geduld zal beloond worden
heb er vertrouwen in !
Gast

spermadonor

Berichtdoor ellen » 25 sep 2005, 15:27

hallo mieke,
na veel zoeken kwam ik op deze site terecht
mijn wens is om mama te worden en liefst wel zo snel mogelijk en zonder papa maar overal krijg je de deur tegen je neus omdat je alleenstaande bent wilt dit dan zeggen dat je minder goed voor je kind kan zorgen..... zelf sta ik dag in dag uit bij kindjes en ben er echt wel van overtuigd dat ik dit ook alleen zal kunnen... maar weet ik niet meer waar ik nog terecht kan

groetjes ellen
ellen

spermadonor

Berichtdoor Mieke » 28 sep 2005, 10:35

Hoi Ellen, ik ben blij iets te horen van een vrouw. Ik ben net terug uit het ziekenhuis, ik ga daar praten met een psycholoog over eventueel spermadonatie. Zij raadt het af om alleenstaande moeder te worden. Maar ik zie elke dag dat het lukt als je er voor openstaat. En ik ben niet alleen, ik heb hulp van mijn ouders en vrienden. Het gaat goed om je kind alleen groot te laten worden... Ik zou alleen graag nog ouders willen spreken die dit al meemaken... Of zoals jij willen meemaken. Waar vind ik de geschikte man? Is iedereen wel zo nobel als hij zegt? Veel vragen...
Mieke

spermadonor

Berichtdoor serge » 07 okt 2005, 16:32

Hallo Mieke,

Al iemand gevonden? Ik zou je graag willen helpen.

Groetjes van Serge
serge

spermadonor

Berichtdoor @ellen » 18 okt 2005, 19:33

Ik zou er geen probleem mee hebben om je te helpen bij je wens. Mijn anoniem adres is ano@telenet.be
@ellen

spermadonor

Berichtdoor Gast » 19 okt 2005, 21:21

kijk eens op www.kidkids.nl
een site vol donors en je kan er ook zelf een oproepje plaatsen
Gast

spermadonor

Berichtdoor Gast » 19 okt 2005, 21:22

er is twee yahoogroups: alleenenkinderwens en de andere bam-bam
Gast

spermadonor

Berichtdoor anoniempje » 25 okt 2005, 20:41

Hallo allemaal,

Een anomieme of bekende donor. Wat zouden jullie kiezen en waarom?

Bij de keuze denk ik vooral aan het kind. Het kind zal willen weten wie zijn vader is. Moet je het kind dan de naam kunnen geven van zijn vader of niet? Een moeilijk ethische vraag.

Kunnen jullie me helpen?

Groetjes
anoniempje

spermadonor

Berichtdoor Katrien » 08 nov 2005, 21:41

Ik ben een jonge vrouw van 24. ik heb op mij 18 jaar een miskraam gehad en sinds dien kan ik mijn kinderwens niet meer tegen houden.
Ik ben alleenstaande en weet eigenlijk ni hoe ik er moet aan beginnen. Kan er iemand mij raad geven aub?
Katrien

spermadonor

Berichtdoor Gast » 08 nov 2005, 23:36

Hallo Katrien,

Als je wilt mailen erover:
chance4life@home.nl

Succes!
Gast

spermadonor

Berichtdoor Marthe » 09 nov 2005, 13:28

hallo,

ik ben een bam-mam van een dochtertje van 14 maand.je gaat best eerst eens praten met je gynaecoloog als je verder wil gaan. die zal je de procedure uitleggen, en die valt best wel mee! met een beetje geluk is alles snel geklonken...
groetjes van een heel gelukkige mama
Marthe

spermadonor

Berichtdoor @Katrien » 14 nov 2005, 12:49

Als je iemand zoekt om te doneren en dit te bespreken mag je me een mailtje sturen op ano@telenet.be
@Katrien

spermadonor

Berichtdoor Duiveltje » 28 nov 2005, 21:53

ben op zoek naar een spermadonor

Better_off_alone1985@hotmail.com
Duiveltje

RE: spermadonor

Berichtdoor valerie » 23 apr 2006, 23:08

hallo,

ik ben 31 jaar en heb een grote kinderwens. Ik ben alleenstaande, maar sluit in de toekomst een partner in mijn leven niet uit. Alleen heeft de ware mijn pad nog niet gekruist en tikt mijn biologische klokje verder. Hoe had jij dit gezien ? Zelf ben ik er niet voor om mekaar te ontmoeten, maar het in optimale omstandigheden te laten verlopen wat volgens mij in een medische setting is. Kan jij hiermee akkoord gaan ?

valerie

Berichtdoor donor anoniem » 30 apr 2006, 15:29

Ik ben nog steeds actieve donor en u mag mij contacteren op mijn mailadres : donoranoniem1@hotmail.com Op die manier kan ik u meer uitleg geven zonder dat anderen kunnen meelezen.
Tot mails
donor anoniem

Berichtdoor Willem » 13 jun 2006, 16:38

Hoi

Ik ben een gezonde iet wat te dikke man van 42. Ik heb zelf reeds twee leuke intelligente kinderen . Voor ik kinderen had was mijn leven niet compleet en ik begrijp daarom heel goed dat je niet langer wil wachten. Ik heb een vaste relatie en wil die niet in gevaar brengen maar ik wil ook graag jouw wens vervullen. Ik zeg er wel bij dat ik een tegenstander ben van medische kunstgrepen omdat ik vind dat natuurlijke selectie erg belangrijk is. Als jij graag een kind wil ben ik bereid je op natuurlijke weg te bevruchten. Dit moet echter wel discreet en anoniem gebeuren.

groet Willem
Willem

Berichtdoor ik » 15 jun 2006, 19:53

ik snap echt niet waar jullie moeilijk over doen? Je gaat gewoon een avondje stappen, kiest er een leuke gast uit en duikt ermee in bed. Met wat geluk raak je na een aantal keer wel zwanger en als je een paar keer een andere gast neemt, dan is het toch ook anoniem?
ik

Berichtdoor Nog even ano » 15 jun 2006, 20:21

Hallo 'ik',

Wat je inderdaad niet snapt is dat een vent die op stap is, misschien wel een geslachtsziekte heeft. Hij hoeft daar als man geen last van te hebben maar kan wel drager zijn van bijvoorbeeld candida of chlamydia. Beide kunnen ernstige gevolgen hebben voor de vruchtbaarheid van een vrouw waarmee de droom voor altijd voorbij is!

Een Internetdonor die zich laat testen daarentegen, of een donor via een kliniek kan veel tot 100 % veiligheid bieden.

Daarnaast heeft het 'gebruiken' van een man die niet weet, dat hij een kind verwekt vrijwel altijd schuldgevoelens op de lange duur tot gevolg bij de moeder, zowel richting de man als richting het kind.

Groet
Nog even ano

Berichtdoor marco » 06 sep 2006, 21:38

ik heb je advertentie gelezen en wil ik je graag helpen.
mail naar m05nop@hotmail en dan kunnen we een en ander bespreken.
groetjes,
marco
marco

Berichtdoor snoopyke » 10 sep 2006, 12:42

Hallo dames,

Ik ben 33 en sinds 21 aug gelukkige mama geworden van men dochtertje " Amber".

Ik had ook al jaren een kinderwens maar wilde door omstandigheden geen vaste relatie en zekers niet gaan samenwonen.
7 jaar geleden heb ik iemand leren kennen via internet en zijn we een latrelatie begonnen, eigenlijk eerder sexrelatie. Ik wist op voorhand dat het nooit meer dan dat zal worden maar wou dus ook een kindje.
Eigenlijk hebben we jaren sex gehad zonder dat hij wist dat ik onveilig vrijde, hij kwam ook maar 1 keer om de maand of zo, heel weinig dus, sinds 2 jaar geleden heb ik tegen hem gezegd dat ik een kindje wou en dat ik hem wel zag zitten als de juiste persoon.
Hij was hier mee akkoord en kwam dus wat meer maar ik was zo daar mee bezig dat het dus nog niet lukte.
Vorig jaar heb ik dan gezegd ok komt het dan komt het komt het niet ook goed maar dan zal ik men hele leven ongelukkig zijn want ik ben ook kinderverzorgster en doe al jaren babysit en een kindje was echt men droom.
Na 3 maanden was ik toevallig zwanger!

Heb hem dan ook onmiddelijk gezegd dat ik zwanger ben en hij is nog geweest op men 22 weken en op men 30 weken, voor de rest heb ik hem dus ook niet meer gezien.

Ik ben heel blij met men dochter en er was duidelijk afgesproken, ik voed ze alleen op, ik eis niets van de " papa" maar zit nu wel met vragen als wat ga ik zeggen als men dochter vraagt" wie is de "papa" "?

Ik weet eigenlijk alleen zijn voornaam, hij is daar altijd heel anoniem in geweest.

Aan diegene die zwanger willen worden: bij mij weet ik wel wie de papa is in het ziekenhuis weet je dat iddd niet en is het makkelijker maar het kost ook veel geld en heb al verhalen gehoord dat ze voor je 30 ste zekers het niet doen, en men dokter had ook liever dat ik het op mijn manier deed dan via ziekenhuis omdat dat allemaal psychologische testen zijn en zo.

Maar ik wens jullie zekers allemaal veel succes, weet als je een kind wil hoe je je voelt, ik heb er 7 jaar over gedaan om zwanger te geraken dus..;
snoopyke

Volgende