zwangerschapskleding in Brussel

zwangerschapskleding in Brussel

Berichtdoor Kiki » 24 okt 2007, 11:46

Hallo, wie heeft er tips voor winkels waar mooie zwangerschapskleding wordt verkocht? Ik heb de vorige keer veel bij Cache Cache gekocht maar die winkel bestaat blijkbaar niet meer. Zowel in het goedkope als het duurdere genre vind ik de keuze vrij beperkt in Brussel, wie heeft er leuke adresjes?
Kiki

RE: zwangerschapskleding in Brussel

Berichtdoor Gast » 24 okt 2007, 12:35

Plus One in de Dansaertstraat met merken als Fragile en Queen Mum
Formes in de Dansaertstraat
Noppies en Esprit Maternity in Inno Nieuwstraat
H&M in Nieuwstraat
C&A in Nieuwstraat
Prémaman, Mothercare
Gast

Berichtdoor Muisje » 24 okt 2007, 13:24

Een mama uit Vilvoorde leerde me ook Mamouchka kennen, Belgisch merk en winkel in Galerie Louize, zie www.mamouchka.com, ziet er de moeite uit maar ben er nog niet geraakt!

Die mama verkoopt ook enkele stukken zwangerschapskleding, kijk eens onder Vilvoode, er staan foto's afgebeeld.

Proficiat trouwens met je zwangerschap Kiki! Voor welke maand ben je uitgerekend? Ik voor maart van een derde.
Muisje

Berichtdoor Kiki » 24 okt 2007, 14:47

Hey, nu al tips - dat is fijn!

Mamouchka ken ik, daar heb ik vorige keer ook enkele stuks gekocht. Formes ken ik ook nog (wel in Galerie Louise, niet in Dansaertstraat). Plus One kende ik nog niet en Inno was ik helemaal vergeten. In 2005 (vorige zwangerschap) hadden ze daar nog geen zwangerschapskleding.

Muisje, dank voor je lieve felicitaties. Het is mijn tweede en ik ben uitgerekend voor mei. De zwangerschap is dus nog vrij pril (11 weken) maar ik begin al een serieus buikje te krijgen. Enne, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met jouw aanstaande derde!

Groetjes!
Kiki

Berichtdoor Gast » 24 okt 2007, 16:00

Ik heb ook eens gekeken op de site van mamalicious, omdat ik van dat merk al veel goeds heb gehoord maar dichtsbijzijnde winkel is Grimbergen, Merchtem of Aalst.
Veel shopplezier!
Gast

Berichtdoor Gast » 24 okt 2007, 20:25

Zijn winkels als Plus One in de Dansaertstraat niet een beetje kostelijk? Van vriendinnen hoor ik dat ze bv naar de H&M gaan omdat de prijzen daar aanvaardbaar zijn.
Gast

Berichtdoor BFC » 25 okt 2007, 10:11

Hier de mama van forum vilvoorde waarover Muisje het had;
mijn zwangerschapskledij is nog steeds te koop (al zijn er intussen een paar stuks weg), maar staat intussen niet meer op het forum.

Als Kiki of een andere mama geïnteresseerd is, kan ze mailen naar blackfalcocat@hotmail.com, en dan stuur ik wel foto's en prijzen door.

Ik heb nog twee leuke t-shirts van Mamouschka, een lange donkerblauwe rok (alle seizoenen), en een grijze winterbroek 7/8 eveneens Mamouschka, 2 ribfluwelen broeken H&M die wegmogen voor 10 eur voor de 2, en witte bloes, en voor de lente/zomer een mooie blauwe linnen broek van Oh Ma Barcelona (Mothercare) en een wit linnen rokje van de H&M.

Ik zal in het voorjaar ook mijn maxi-cosi en mijn dreami wieg wegdoen (met alles erop en eraan) alles Buzz Blue Mist Reflection, en rond nieuwjaar mijn parkbekleding (écru en beige).
Men zegge het voort... !
BFC

Berichtdoor Kiki » 25 okt 2007, 15:59

Hallo allemaal,

Bedankt BFC, wat is je maat? Ik ben zelf lang en stevig (1.75m, maat 42/44), ik weet niet of dat enigszins overeen komt?

En wat betreft de prijs van de kleding: ik heb besloten dat er best een paar duurdere stukken bij mogen zitten. Ik heb me nog nooit zo mooi gevoeld als tijdens mijn eerste zwangerschap. Dus ik wil graag wat speciale kleding hebben om straks weer heerlijk te kunnen pronken met mijn buikje. :)
Kiki

Re: zwangerschapskleding in Brussel

Berichtdoor Ankie Duis » 20 okt 2015, 22:29

Kijk ook eens bij http://www.neufmoisbelle.com voor mooie zwangerschapskleding. Ze hebben een webshop én een winkel in Dilbeek.
Ankie Duis